Dakar Rally: Τα 10 πιο παράξενα οχήματα που έτρεξαν σε Ράλλυ Ντακάρ!

Με αφορμή το Ράλλυ Paris – Dakar που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες (δες εδώ), θα σας περιγράψουμε τα 10 πιο «τρελά» οχήματα που πήραν μέρος σε αυτόν τον πολύ δύσκολο αγώνα. Ιστορικά, μεγάλοι οδηγοί με εργοστασιακές ομάδες έχουν πάρει μέρος σε αυτόν τον αγώνα, που φέρνει αυτοκίνητα και πληρώματα στο όριο τους.

auto car news

Με αφορμή το Ράλλυ Paris – Dakar που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες, θα σας περιγράψουμε τα 10 πιο «τρελά» οχήματα που πήραν μέρος σε αυτόν τον πολύ δύσκολο αγώνα.

αααα

Ιστορικά, μεγάλοι οδηγοί με εργοστασιακές ομάδες έχουν πάρει μέρος σε αυτόν τον αγώνα, που φέρνει αυτοκίνητα και πληρώματα στο όριο τους. Παράλληλα όμως, στον δυσκολότερο αγώνα παγκοσμίως, συμμετείχαν και οχήματα «παράξενα» τα οποία μπορείτε να δείτε παρακάτω:

  1. Renault 4

Στο πρώτο Paris – Dakar (το 1979), δυο αδέλφια από την Γαλλία, οι Claude και Bernard Marreau, τερματίζουν στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης και δεύτεροι ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με ένα απλό καθημερινό αυτοκίνητο, ένα Renault 4.

Renault 4

Να θυμίσουμε πως στον πρώτο αγώνα υπήρχε μόνο μία κατάταξη για όλα τα αυτοκίνητα, τις μοτοσυκλέτες και τα φορτηγά, και επειδή τα αδέλφια Claude και Bernard Marreau δεν ήταν πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, συμμετείχαν και στον δεύτερο αγώνα (το 1980) και τερμάτισαν πάλι, αλλά στην τρίτη θέση της γενικής.

Renault 4

  1. Fiat Campagnola

Στον πρώτο αγώνα (το 1979) συμμετείχαν και επτά οδηγοί με ένα άλλο απλό αυτοκίνητο, το Fiat Campagnola. Οι τέσσερις από αυτούς τερμάτισαν. Οι Cesare Giraudo – Antonio Cavalieri ήταν στην τρίτη θέση στην κατηγορία αυτοκινήτων και στην έβδομη συνολικά. Οι αδελφοί Carletti στην 9η, οι Tocci – Fucci στην 17η και οι Arbizzi – Crappolo στην 31η θέση γενικής.

Fiat Campagnola

  1. Vespa P200 E Scooter

To 1980 στη δεύτερη μόλις διοργάνωση του αγώνα, τέσσερις «εκκεντρικοί» αναβάτες συμμετείχαν με Vespa P200 E. Χρειάζονται πολύ μεγάλα «κότσια» για να οδηγήσεις στο Dakar μια Vespa!

Ο αγώνας τότε περνούσε από την έρημο Σαχάρα και είτε το πιστεύετε, είτε όχι δύο από αυτούς (ο Marc Simonot και ο Bernard Tcherniavsky) κατάφεραν και τερμάτισαν στο Dakar.

Vespa P200 E Scooter

Στις 23 Ιανουαρίου του 1980 πέρασαν την γραμμή τερματισμού, έχοντας διασχίσει επτά χώρες και 10.000 χιλιόμετρα κακοτράχαλου εδάφους.

Τελευταίοι στην κατάταξη (28ος ο πρώτος και 30ος ο δεύτερος), αλλά πιστέψτε μας, δεν έχει καμία σημασία αυτό. Οι άλλοι δύο που δεν κατάφεραν να τερματίσουν, ήταν οι Bernard Neimer και Yvan Tvherniavsky.

Vespa P200 E Scooter

  1. Rolls – Royce Corniche

To 1981 στο 3ο Paris – Dakar, ο Thierry de Montcorge έβαλε στοίχημα με τους φίλους του ότι θα μπορούσε να τρέξει στον αγώνα με ένα πολυτελές αυτοκίνητο, την Rolls – Royce Corniche. Αφού αφαίρεσε όλες τις πολυτέλειες, προσάρμοσε το αυτοκίνητο για αγώνα σε έρημο, με σύστημα τετρακίνησης της Toyota. Συνοδηγός του ήταν ο φίλος του Jean Christophe Pelletier. Δυστυχώς αποκλείστηκαν από τον αγώνα επειδή εντοπίστηκαν να κάνουν παράνομες επισκευές, ενώ πάλευαν για την 13η θέση της γενικής.

Rolls - Royce Corniche

  1. Jules II Proto

O Thierry de Montcorge ξαναγύρισε στο Paris – Dakar το 1984 με ένα αυτοκίνητο που ήταν ιδιοκατασκευή δική του. Το Jules II Proto. To όνομα Jules ήταν προς τιμήν του σπόνσορα, του Christian Dior.

Το αυτοκίνητο είχε έξι τροχούς, κινητήρα 3,5 λίτρα V8 (από Chevrolet) και σύστημα μετάδοσης από την Porsche 935. Και αυτή την φορά όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφού έσπασε το σασί μετά την τρίτη μέρα.

Jules II Proto

  1. Porsche 959

Η Porsche μετράει πολλές χιλιάδες νίκες σε αγώνες. Αγώνες όμως σε ασφάλτινες επιφάνειες. Τελευταία μεγάλη νίκη ήταν στο LeMans το 2015, που στέφθηκαν και Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Αντοχής. Στο χώμα όμως δεν έχει τις ίδιες επιτυχίες.

Το 1984 συμμετείχε στο Paris – Dakar με μια 911 SC που είχε μετατραπεί για να έχει κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Με πλήρωμα τους Metge – Lemoyne κέρδισε την πρώτη θέση γενικής.

Porsche 959

Ήθελαν όμως κάτι παραπάνω στην ομάδα και έτσι ετοίμασαν ένα μοντέλο καθαρά τετρακίνητο για τον αγώνα. Την 959. Το 1985 και τα τρία αυτοκίνητα εγκατέλειψαν από τεχνικά προβλήματα νεότητας. Το 1986 όμως ήρθε η μεγάλη επιτυχία. Και τα τρία αυτοκίνητα τερμάτισαν και μάλιστα έκαναν και το 1 – 2 στην γενική κατάταξη.

Νικητές ήταν οι Rene Metge – Kiefer και δεύτεροι οι Jacky Ickx – Claude Brasseur. Η τρίτη 959 που οδηγούσε ο μηχανικός υποστήριξης, Roland Kussmaul, τερμάτισε στην έκτη θέση.

9

  1. Citroen 2CV

To 2007 δυο αδέλφια από την Γαλλία, οι Philippes και Gilles Matques, συμμετείχαν στον αγώνα με ένα διαφορετικό Citroen 2CV.

Αφού ενίσχυσαν το σασί και την ανάρτηση, του έβαλαν δύο μηχανές από Citroen Visa για περισσότερη δύναμη, που έφτανε στα 100 άλογα.

Δυστυχώς όμως η συμμετοχή εγκατέλειψε την τέταρτη μέρα από σπασμένη ανάρτηση.

Citroen 2CV

  1. Pit Bike

To 2009 o Τσέχος Ivo Kastan, συμμετείχε στον αγώνα με ένα Pit bike. Μια μοτοσυκλέτα που ήταν φτιαγμένη από διάφορα μέρη ενός Honda XL200. Ο κινητήρας ήταν μόλις 146 κ.εκ., είχε πολύ μικρές ζάντες 14 ιντσών και ζύγιζε 180 κιλά μαζί με τον αναβάτη!

Βέβαια μια τέτοια κατασκευή δεν θα μπορούσε να πάει πολύ μακρυά και έτσι λοιπόν μετά από μερικές ειδικές ο Kastan εγκατέλειψε τον αγώνα.

Pit Bike

  1. Φορτηγάκι καντίνα

Το 2009 συμμετείχε ο Βέλγος Hevre Diers με ένα φορτηγάκι Toyota pick-up. Το παράξενο είναι ότι ήταν «καντίνα»!

Ήταν ετοιμασμένο ειδικά για τον αγώνα και είχε κινητήρα 200 ίππων!

Όταν τελείωσε η πρώτη μέρα, ο Diers μαζί με τον συνοδηγό του Bernard Beguin τηγάνισαν επτά κιλά πατάτες για να ταΐσουν τα άλλα πληρώματα στο service park.

Έπειτα συνέχισαν κανονικά τον αγώνα και τερμάτισαν στην 58η θέση. Το βραβείο για το πιο περίεργο όχημα που πήρε μέρος σε Dakar, πολύ πιθανόν να πρέπει να το πάρει ο Βέλγος.

Φορτηγάκι καντίνα

  1. To Titan

To 2015 η Audi Sport συμμετείχε με μια ιδιοκατασκευή, το Titan. H όλη ιδέα ξεκίνησε από το αφεντικό της Audi Sport, Emilio Radaelli. To σασί του αυτοκινήτου έγινε στο συνεργείο της Piedmont Epa Power, φορούσε κινητήρα Audi 3.0 V6 TDI Twin-Τurbo και έβγαζε 300 άλογα με 650 Nm ροπή!

Titan

Πίσω από το τιμόνι του, ήταν ο οδηγός στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (1985 – 1995) της Audi, ο Michele Cinotto. Δυστυχώς στο τέλος της πρώτης μέρας το αυτοκίνητο παρουσίασε ηλεκτρικά προβλήματα, τα οποία επισκευάστηκαν αλλά την δεύτερη μέρα μετά από 20 χιλιόμετρα εγκατέλειψε οριστικά.

src src

 

Σχετικά άρθρα

Διαβασε και αυτο σε ενδιαφερει

auto car news

Το Peugeot 3008 αναδείχθηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017!

Σε μια πολύ ευχάριστη και ιδιαίτερη τελετή, όπως κάθε χρόνο λίγο πριν την επίσημη έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, η κριτική επιτροπή, δια στόματος του προέδρου του θεσμού, παρουσίασε στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου το νικητή του διαγωνισμού για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2017.

Άφησε το σχόλιό σου (εδώ):