Κέρδισε μία κονσόλα μίξης DJ! Hercules DJ Console RMX με jog wheels για scratching και knobs

hercules-console-newsfeast

Διαγωνισμός:  Κέρδισε μία κονσόλα μίξης DJ! Hercules DJ Console RMX με επιφάνεια από αλουμίνιο, φωτιζόμενα πλήκτρα, jog wheels για scratching και knobs για όλες τις λειτουργίες. Ο κοντρόλερ DJ! Hercules DJ Console RMX, έχει με ενσωματωμένο σύστημα ήχου για χρήση σε live αλλά και σε στούντιο.
Διοργάνωση διαγωνισμού: Poprock σε συνεργασία με το Djshop
Προθεσμία συμμετοχής στο διαγωνισμό: Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012
Συμμετοχή στο διαγωνισμό: Πατήστε εδώ για να λάβετε μέρος

hercules-console-newsfeast

DJ! Η Hercules DJ Console RMX – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Jog wheels και faders ακριβείας για mixing

2 JOG WHEELS

  • Λειτουργίες
    • Προσομοιώστε τα πλατό βινυλίου: περιστρέφοντας τα jog wheel ο κέρσορας μετακινείται μπρος – πίσω μέσα στα κομμάτια μουσικής για να επιλεγεί το cue point όπου θα αρχίσει η αναπαραγωγή για το ακροατήριο.
    • Προσθέστε εφέ στην αναπαραγωγή της μουσικής όπως μια στιγμιαία επιτάχυνση, στιγμιαία επιβράδυνση και scratching.
  • Ρυθμίσεις
    • Ρυθμιζόμενη αντίσταση: κάνει τα jog wheels να φέρουν λιγότερο ή περισσότερο αντίσταση, ανάλογα με την προτίμηση του DJ.
    • Ρυθμιζόμενη ακρίβεια: μιξάρετε με τα jog wheels ρυθμισμένα στην προεπιλεγμένη τους ακρίβεια ή διαιρέστε δια 2 ή 4.
    • Χρήση με Το κουμπί On/Off του Scratch: αλλάζει τη λειτουργία των jog wheels
      • Λεπτός συντονισμός: επιβραδύνετε ή επιταχύνετε την αναπαραγωγή, όπως όταν ο DJ σπρώχνει το δίσκο.
      • Scratching: δημιουργεί ένα ήχο scratch, όπως όταν ένας DJ βάζει το χέρι του πάνω στο δίσκο κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής (σταματώντας την περιστροφή του δίσκου) και τον μετακινεί μπρος – πίσω.

6 FADERS (ΚΟΥΜΠΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ)

  • 1 Cross fader
    • Η κονσόλα DJ Console Rmx παίζει 1 στερεοφωνικό κομμάτι μουσικής από το κάθε πλατό (2 στερεοφωνικά κομμάτια μουσικής ταυτόχρονα). Το cross fader κινείται μεταξύ του δεξιού και του αριστερού πλατό, επιτρέποντας στον DJ να προσαρμόσει τη μίξη μεταξύ των δύο κομματιών.
      • Βάζοντας το cross fader τέρμα δεξιά, η μίξη (η μουσική που ακούει το ακροατήριο) έρχεται 100% από το δεξί πλατό: το ακροατήριο δεν ακούει τη μουσική που παίζεται στο αριστερό πλατό.
      • Βάζοντας το cross fader στο κέντρο, η μουσική έρχεται 50% από το αριστερό πλατό και 50% από το δεξί, και ούτω καθεξής.
  • Ρυθμιζόμενη καμπύλη του cross fader: το μενού του πίνακα ελέγχου της κονσόλας DJ Console Rmx δίνει τη δυνατότητα στον DJ να ρυθμίσει την καμπύλη του cross fader.
    • Γραμμική καμπύλη: όταν το cross fader ρυθμίζεται στο 25% μακριά από το αριστερό του τέρμα, η μίξη είναι 75% από τη μουσική που παίζεται στο αριστερό πλατό και 25% από τη μουσική που παίζεται στο δεξί πλατό.
    • Καμπύλη σε σχήμα κώδωνα: όταν το cross fader είναι ρυθμισμένο στο 25% μακριά από το αριστερό του τέρμα, η μίξη είναι 60% από τη μουσική που παίζεται στο αριστερό πλατό και 40% από τη μουσική που παίζεται στο δεξί πλατό.
    • Κοντή καμπύλη: όταν το cross fader είναι ρυθμισμένο στο 25% μακριά από το αριστερό του τέρμα, η μίξη είναι 50% από τη μουσική που παίζεται στο αριστερό πλατό και 50% από τη μουσική που παίζεται στο δεξί πλατό.
    • Η καμπύλη του cross fader που χρησιμοποιείται εξαρτάται από το στυλ μιξαρίσματος του DJ (η γραμμική καμπύλη και η καμπύλη σε σχήμα κώδωνα είναι καλές για απαλές αλλαγές, ενώ η κοντή καμπύλη είναι καλή για απότομες αλλαγές).
  • 2 Pitch faders

Αλλαγή του pitch = αλλάξτε την ταχύτητα αναπαραγωγής ενός κομματιού, αυξάνοντας ή μειώνοντας την ταχύτητα του BPM (Beats Per Minute), προκειμένου να διευκολύνετε το χορό βάζοντας νέα μουσικά κομμάτια στο ίδιο BPM με το προηγούμενο κομμάτι έτσι ώστε οι χορευτές να μην χρειάζονται να αλλάξουν το ρυθμό τους κατά την αλλαγή από το ένα κομμάτι στο άλλο.
Αλλάζοντας το pitch αλλάζει η ταχύτητα και ο τόνος της μουσικής: πιο γρήγορα σημαίνει υψηλότερος τόνος, πιο αργά σημαίνει χαμηλότερος τόνος. Ο DJ μπορεί να κρατήσει τον ίδιο τόνο ενεργοποιώντας το εφέ του master tempo προτού αλλάξει το pitch έτσι ώστε η ρύθμιση του pitch να αλλάζει μόνο το tempo αντί για το pitch.

  • 3 faders έντασης ήχου

“Deck A volume fader” ελέγχει την ένταση της μουσικής που παίζεται στο πλατό A.
“Deck B volume fader” ελέγχει την ένταση της μουσικής που παίζεται στο πλατό B.
“Main volume fader” ελέγχει την κύρια ένταση ήχου.
Αλλάζοντας την ένταση στο πλατό A ή στο πλατό B ο DJ ρυθμίζει τις αλλαγές μεταξύ των 2 πλατό.
Περιστροφικά χειριστήρια για τη ρύθμιση του ήχου
EQUALIZATION (ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΣΗ)

  • 6 περιστροφικά ποτενσιόμετρα ισοστάθμισης (3 ανά πλατό: Μπάσα, Μεσαία, και Πρίμα)

Προσθέστε χρώμα στη μουσική σας με εξατομικευμένες ρυθμίσεις:

  • Διευκολύνετε το χορό αυξάνοντας τα μπάσα (τα μπάσα αποδίδουν το ρυθμό για το χορό).
  • Πραγματοποιήστε ρεμίξ τραγουδιών ενισχύοντας τα μεσαία (τα μεσαία περιέχουν τη φωνή του τραγουδιστή) σε 1 κομμάτι και μιξάροντάς το με ένα άλλο κομμάτι στο άλλο πλατό, όπου έχετε κόψει τα μεσαία.

Κάνετε αλλαγές μεταξύ δύο μουσικών κομματιών χρησιμοποιώντας τα μπάσα:

  • Συγχρονίστε τα 2 κομμάτια: μετακινήστε το fader του pitch για να ρυθμίσετε τα δύο κομμάτια στο ίδιο BPM.
  • Κόψτε τα μεσαία και τα πρίμα και στα 2 πλατό, κρατώντας μόνο το beat των μπάσων.
  • Μετακινήστε το cross fader από το πρώτο πλατό στο δεύτερο, ενώ αποκαθιστάτε τα μεσαία και τα πρίμα.
  • 6 κουμπιά «kill» (3 για κάθε πλατό: Μπάσα, Μεσαία, και Πρίμα)

Πατήστε τα κουμπιά για να κόψετε ή να αποκαταστήσετε κάποια ζώνη συχνοτήτων.
Αυτός είναι ένας γρηγορότερος τρόπος για να κόψετε ή να αποκαταστήσετε μία ζώνη συχνοτήτων απ’ ότι να χρησιμοποιήσετε τα ποτενσιόμετρα.
GAIN

  • 2 περιστροφικά ποτενσιόμετρα gain(1 για κάθε πλατό)
    • Αυξήστε ή μειώστε το επίπεδο των κομματιών σε κάθε πλατό για να βάλετε το κομμάτι που παίζεται στο αριστερό πλατό στην ίδια ένταση με το κομμάτι που παίζεται στο δεξί πλατό, ακόμη και αν τα κομμάτια έχουν εγγραφεί σε διαφορετικό επίπεδο. Η ρύθμιση Gain επιτρέπει στον DJ να αντισταθμίσει τα διάφορα επίπεδα μεταξύ των κομματιών έτσι ώστε η ένταση να είναι η ίδια και στα δύο κομμάτια όταν τα faders έντασης ήχου θα έχουν ρυθμιστεί και για τα δύο κομμάτια στο υψηλότερο επίπεδό τους.

Όταν ο DJ συνδέει εξωτερικές πηγές στο Πλατό A (αριστερό πλατό) ή B (δεξί πλατό), ρυθμίζοντας το gain γίνεται δυνατή η αντιστάθμιση για διαφορές σε ένταση ήχου μεταξύ των εξωτερικών πηγών και των αρχείων ήχου του υπολογιστή.
BALANCE (ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ)

  • 1 περιστροφικό ποτενσιόμετρο για την εξισορρόπηση
    • Ρυθμίζει την ισορροπία (balance) της κύριας εξόδου (1-2) μεταξύ του δεξιού και αριστερού καναλιού.

ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ

  • 1 περιστροφικό ποτενσιόμετρο Monitor Select
    • Το ποτενσιόμετρο Monitor Select (επιλογή προακρόασης) δίνει τη δυνατότητα στον DJ να επιλέξει τη μουσική που παίζεται στην έξοδο των ακουστικών, είτε:
    • Την προακρόαση (το κομμάτι που έχει επιλεγεί με τα κουμπιά Cue Select) ή το Πλατό A + το Πλατό B,είτε:
    • Τη μίξη των δύο κομματιών, όταν η θέση του Monitor Select είναι ανάμεσα στις 2 αυτές ρυθμίσεις.

2 κουμπιά Cue Select (1 για κάθε πλατό)
Επιλογή του πλατό που ο DJ προβάλει στα ακουστικά: Cue Select Πλατό A ή Cue Select Πλατό B.

  • 1 περιστροφικό ποτενσιόμετρο για την ένταση ήχου των ακουστικών
    • Ρυθμίζει την ένταση της εξόδου των ακουστικών, είτε τα ακουστικά είναι συνδεδεμένα στο επάνω είτε στον μπροστινό πίνακα του κοντρόλερ.

ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ

  • 1 περιστροφικό ποτενσιόμετρο ρύθμισης της έντασης ήχου του μικροφώνου
    • Ρυθμίζει την ένταση της εξόδου μικροφώνου.
  • 1 κουμπί On/Off μικροφώνου, με ρύθμιση talk-over
    • Ενεργοποιεί/ απενεργοποιεί το μικρόφωνο και ταυτόχρονα χαμηλώνει/ αποκαθιστά το επίπεδο της μουσικής υπόκρουσης.

Κουμπιά DJ για άμεσες ρυθμίσεις DJing
ΚΟΥΜΠΙ BROWSER

  • 4 κουμπιά για πλοήγηση στις μουσικές βιβλιοθήκες (Πάνω, Κάτω, Αριστερά, Δεξιά)

Κουμπιά Πάνω/ Κάτω: μετακίνηση στο προηγούμενο (Πάνω) ή το επόμενο (Κάτω) μουσικό αρχείο/ κατάλογο.
Κουμπιά Αριστερά/ Δεξιά: αλλάξτε τον κατάλογο ρίζας (Αριστερά) ή εισέλθετε σε έναν κατάλογο (Δεξιά).

  • 2 κουμπιά φόρτωσης (Load Deck A, Load Deck B)
    • Φορτώστε το επισημασμένο μουσικό κομμάτι στο αριστερό πλατό (Load Deck A) ή στο δεξί πλατό (Load Deck B).

ΚΟΥΜΠΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΗΓΗΣ (SOURCE)

  • 2 κουμπιά: Source 1 και Source 2
    • Αντικαταστήστε το κομμάτι υπολογιστή που παίζεται στο Πλατό A με την πηγή ήχου που είναι συνδεδεμένη στις εισόδους 1-2 πατώντας το κουμπί “Source 1”. Επανέλθετε στο κομμάτι υπολογιστή πατώντας το κουμπί “Source 1” ξανά.
    • Αντικαταστήστε το κομμάτι υπολογιστή που παίζεται στο Πλατό B με την πηγή ήχου που είναι συνδεδεμένη στις εισόδους 3-4 πατώντας το κουμπί “Source 2”. Επανέλθετε στο κομμάτι υπολογιστή πατώντας το κουμπί “Source 2” ξανά.
  • Όταν ενεργοποιείται κάποια εξωτερική πηγή ήχου θα πρέπει να γίνεται ρύθμιση του gain για το σχετικό πλατό.

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ PITCH

  • 6 κουμπιά (3 για κάθε πλατό) εκτός από τα faders του pitch
  • Pitch Reset (1 κουμπί για κάθε πλατό):

Επαναρυθμίζει σταδιακά το pitch της μουσικής στο αρχικό pitch, όποια και να είναι η θέση του pitch fader.

  • Beat Lock (1 κουμπί για κάθε πλατό)

Στην έκδοση VirtualDJ 5 DJC Edition, αυτό το κουμπί ενεργοποιεί και απενεργοποιεί το Master Tempo. Το Master Tempo κλειδώνει τη μουσική στον τρέχοντα τόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στον DJ να αλλάξει το tempo χωρίς να αλλάξει τον τόνο.

  • Sync (1 κουμπί για κάθε πλατό) = Συγχρονισμός
    • Πατώντας το κουμπί Sync σε ένα πλατό προσαρμόζετε την ταχύτητα (BPM) της μουσικής που παίζεται στο πλατό στην ίδια ταχύτητα (BPM) με τη μουσική που παίζεται στο άλλο πλατό.

PLAY/PAUSE, CUE ΚΑΙ STOP

  • 6 κουμπιά (3 για κάθε πλατό)

Το κουμπί Play ξεκινά την αναπαραγωγή της μουσικής, το κουμπί pause τη σταματάει στην τρέχουσα θέση μέσα στο κομμάτι.
Το κουμπί Cue τοποθετεί ένα cue point (έναν δείκτη εκεί όπου θα πρέπει να αρχίσει η αναπαραγωγή) στην τρέχουσα θέση μέσα στο κομμάτι.
Το κουμπί Stop διακόπτει την αναπαραγωγή και τοποθετεί τον κέρσορα στο σημείο Cue point.
BACKWARD/FORWARD (ΠΙΣΩ/ΜΠΡΟΣΤΑ)

  • 4 κουμπιά (2 για κάθε πλατό)

Μετακινήστε γρήγορα τον κέρσορα μέσα στα μουσικά κομμάτια.
ΕΦΕ ΚΑΙ ΛΟΥΠΕΣ: ΚΟΥΜΠΙΑ 1 ΕΩΣ 6

  • 12 κουμπιά (6 για κάθε πλατό)

Κουμπιά Loop In/Loop Out (Κουμπιά 1 και 4): Το κουμπί Loop In τοποθετεί ένα δείκτη στο σημείο έναρξης μιας λούπας, το κουμπί Loop Out ορίζει το σημείο τερματισμού μιας λούπας.
Τα κουμπιά 2, 3, 5, 6: κουμπιά ειδικών εφέ για την εφαρμογή εφέ όπως το Flanger, Beat-grid, Flipping Double και Reverse σε μουσικά κομμάτια.
Διεπαφή Ήχου σχεδιασμένη για DJing
4 ΕΙΣΟΔΟΙ AUDIO

  • 2 στερεοφωνιές έξοδοι ήχου: 2 ζεύγη διπλών βυσμάτων RCA

Ο DJ μπορεί να αντικαταστήσει το ηχητικό κομμάτι υπολογιστή που παίζεται στο πλατό A με τη μουσική που παίζεται στις εισόδους 1-2, και να αντικαταστήσει το ηχητικό κομμάτι στο πλατό B με τη μουσική που παίζεται στις εισόδους 3-4.
Με αυτές τις 2 στερεοφωνικές εισόδους, η κονσόλα Hercules DJ Console Rmx παρέχει υβριδικό mixing: ο DJ μιξάρει αρχεία ήχου από τον υπολογιστή στο 1 πλατό με την αναλογική πηγή ήχου του άλλου πλατό.
Ο DJ μπορεί να ισοσταθμίσει την εξωτερική πηγή ήχου ή να ρυθμίσει την έντασή της όπως με ένα μουσικό κομμάτι υπολογιστή.

  • 2 διακόπτες Phono/Line με γείωση για κάθε είσοδο phono
  • Ο DJ μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο προενίσχυσης για κάθε στερεοφωνική είσοδο στο επίπεδο γραμμής (line) (CD/MP3 player) ή phono (πικάπ).

Εκτός από το μιξάρισμα αναλογικών δίσκων βινυλίου, το επίπεδο phono/line παρέχει τη δυνατότητα στον DJ να μιξάρει time-coded βινύλια/CDs.

  • Χρήση σε συνδυασμό με τα δύο κουμπιά Source (1 για κάθε πλατό)
  • Τα κουμπιά αυτά ενεργοποιούν/ απενεργοποιούν τις εισόδους ήχου, αντικαθιστώντας το μουσικό κομμάτι υπολογιστή σε κάθε πλατό.
  • Χρήση σε συνδυασμό με τα δύο 2 ποτενσιόμετρα του gain (1 για κάθε πλατό)

Ο DJ μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο της εξωτερικής πηγής ώστε να ταιριάζει με την αναπαραγωγή ήχου του υπολογιστή.
4 ΕΞΟΔΟΙ AUDIO

  • 4 x μονοφωνικά βύσματα ¼” jack (Έξοδοι 1, 2, 3, 4)

Παίξτε τη μίξη στα +4dBu στις εξόδους 1-2 και την προακρόαση στις εξόδους 3-4 με το VirtualDJ 5 DJC για να συνδέσετε την κονσόλα DJ Console Rmx σε ένα μεγαφωνικό σύστημα (PA).

  • 4 βύσματα RCA (Έξοδοι 1, 2, 3, 4)

Παίξτε τη μίξη στα -10dBv στις εξόδους 1-2 και την προακρόαση στις εξόδους 3-4 με το VirtualDJ 5 DJC για να συνδέσετε την κονσόλα DJ Console Rmx σε ένα σύστημα Hi-Fi.
Συνδέστε τις εξόδους ¼” jack σε ένα μεγαφωνικό σύστημα (PA) για να παίξετε τη μίξη για το ακροατήριο ενώ ταυτόχρονα συνδέετε τις εξόδους RCA στην είσοδο γραμμής ήχου (audio line) σε έναν άλλο υπολογιστή για online εκπομπή της μίξης.

  • Παίξτε το Πλατό A στις εξόδους 1-2 και το Πλατό B στις εξόδους 3-4 (με το VirtualDJ 5 Pro ή μία άλλη εφαρμογή) και εξάγετε τη μίξη σε ένα εξωτερικό μείκτη.

ΕΞΟΔΟΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ

  • 1 έξοδος ακουστικών (2 στερεοφωνικές υποδοχές ¼” jack, που βρίσκονται στον επάνω και εμπρός πίνακα του κοντρόλερ)

Πραγματοποιήστε προακρόαση μουσικής στα ακουστικά σας.
Ρυθμίστε την ένταση των ακουστικών χρησιμοποιώντας το ποτενσιόμετρο έντασης ήχου που βρίσκεται στον επάνω πίνακα.
Κατασκευάστηκε για ακουστικά DJ (στερεοφωνική, σύνθετη αντίσταση από 16 έως 64 Ohms).
ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ

  • 1 είσοδος μικροφώνου (2 μονοφωνικές υποδοχές ¼” jack, που βρίσκονται στον επάνω και εμπρός πίνακα του κοντρόλερ)

Μιλήστε πάνω από τη μουσική (Talk-over) (μιξάρετε την είσοδο του μικροφώνου με τις εξόδους ήχου 1-2)
Χρησιμοποιήστε το μικρόφωνο σαν μουσικό κομμάτι: αντικαταστήστε τη μουσική στο Πλατό A με την είσοδο μικροφώνου.

src

Σχετικά άρθρα

Διαβασε και αυτο σε ενδιαφερει

Καταγγελία Ψινάκη για ατασθαλίες στις Κατασκηνώσεις που φιλοξενούν ΑΜΕΑ στον Αγ. Ανδρέα

Με επιστολή που απέστειλε στην Αναπληρώτρια Υπουργό Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ο Δήμαρχος Μαραθώνα Ηλία Ψινάκης, καταγγέλλει ατασθαλίες τις οποίες διαπίστωσε μετά από πληροφορίες τις οποίες είχε και αφού έκανε «ντου» όπως χαρακτηριστικά  αναφέρει, στην Ε΄ Παιδική Εξοχή του Αγίου Ανδρέα όπου φιλοξενούνται παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Διαγωνισμός για να κερδίσεις μια σκηνή 4 ατόμων από το Ταλκ

Διαγωνισμός: Κέρδισε, εντελώς δωρεάν, στο διαγωνισμό μια σκηνή 4 ατόμων oztrail tasman 4v, αξίας 115 ευρώ! Διοργάνωση διαγωνισμού: Ταλκ (talcmag.gr) Προθεσμία συμμετοχής στο διαγωνισμό (έως και): Πέμπτη 07 Ιουλίου 2016 (23:59) Συμμετοχή στο διαγωνισμό: Λάβετε μέρος και κερδίστε το δώρο του διαγωνισμού, σε αυτήν τη σελίδα.

Άφησε το σχόλιό σου (εδώ):